• v.a. € 75 NL & BE gratis verzending
  • veilig winkelen & betalen
  • ruim 13.000 orders
  • gecertificeerd keurmerk
0571-298334 (ma-vrij 9-17u)

Retourneren

 

 

14 dagen retourrecht

Producten die uit voorraad worden geleverd kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd indien deze ongebruikt en in originele staat zijn en zijn voorzien van de originele labels en etiketten. Uitgezeonderd hiervan zijn producten id op bestelling worden gemaakt, zoals een deel van de muurstickers. Als het om een product gaat wat op bestelling wordt gemaakt, dan wordt dat op de pagina van het betreffende product vermeld. Meer hierover leest u op de pagina Over muurstickers.

Voor producten die niet op bestelling worden gemaakt, geldt het volgende.

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden (info@kleinenfijn.nl).  Indien u het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat u het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Dit bespaart u en ons, in het geval van een klacht, tijd en moeite. Na ontvangst van uw retourzending wordt het aankoopbedrag van het betreffende artikel zo spoedig mogelijk teruggestort, doch uiterlijk binnen 30 dagen.

U kunt het afgeven bij een PostNL punt. U kunt hier kijken waar de voor u dichtstbijzijnde PostNL punt gelokaliseerd is.

Verzendkosten retourneren

Het retourneren van uw bestelling is voor rekening van de klant, tenzij het door een fout van kleinenfijn.nl betreft (bijv. een foutieve levering). In dit geval vragen we u vooraf contact met ons op te nemen via info@kleinenfijn.nl.

 

Terugbetaling

Verwerking van een retourzending bij kleinenfijn.nl:

1. Geef uw retourzending af bij een PostNL punt en bewaar uw verzendbewijs.
2. Uw pakket wordt door PostNL naar ons retourcentrum gebracht.
3. Uw retourzending wordt gecontroleerd.
4. Na een geslaagde controle wordt het artikel met u verrekend.

Hieronder ziet u per betaaloptie hoe een artikel wordt verrekend en met welke tijdsduur u rekening dient te houden.

Betaalmethode & Terugbetaling

Betaalmethode

Verrekening methode

Tijdsduur*

Bankrekening

Bankrekening

1 week

Ideal/ MisterCash/ Bancontact

 

Ideal/ MisterCash/ Bancontact

1 week

Creditcard

Creditcard rekening

Bij uw volgende Creditcard afrekening

PayPal

PayPal rekening

1 week

 

Bankrekening

1 week

* Normale verwerkingstijd, uitzonderingen daargelaten.

 

 

 

Mocht u nog steeds vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via info@kleinenfijn.nl

Artikel ruilen

Wanneer een artikel niet bevalt, niet de juiste maat of kleur heeft, wilt u dit artikel ruilen. Dit kunt u gemakkelijk doen door de te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op de website. Zo ziet u gelijk of het artikel nog beschikbaar is. Wij raden u aan uw bestelling meteen te plaatsen, zeker omdat de voorraad soms nog maar gering kan zijn.

Wanneer u een nieuwe bestelling plaatst om uw huidige artikel(en) te vervangen houdt dit wel in dat u nog een rekening zal ontvangen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. U betaalt dus in eerste instantie twee rekeningen. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u het restitutiebedrag op uw rekening gestort, zoals hierboven uitgelegd.

Let op: U kunt NIET via een retourformulier of briefje bij uw bestelling een vervangend artikel aanvragen. Helaas kunnen wij vanwege technische redenen ook NIET artikelen voor u vervangen of verrekenen of een nieuwe bestelling voor u plaatsen.

Retourzending volgen

Wanneer u uw retourzending afgeeft op een postkantoor, krijgt u een PostNL tracking nummer waarmee u hier uw retourzending kunt volgen. 

Wanneer wij vervolgens uw retourzending ontvangen hebben en verwerkt ontvangt u hierover een bevestiging per e-mail. 

Het eerste gedeelte van uw retourzending vanaf het PostNL postkantoor tot aan ons magazijn kunt u dus zelf online volgen via de website van PostNL. Het volgen van de retourstatus van uw bestelling in uw account is vanwege technische redenen helaas NIET mogelijk.

Mocht u 2 weken dagen na het retourneren van uw bestelling nog steeds geen bevestiging per e-mail hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via info@kleinenfijn.nl

Garantie

Vragen

 

Kan ik een artikel retourneren?

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie. Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via info@kleinenfijn.nl.

Kan ik een artikel retourneren omdat het defect is?

Een defect product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt in het algemeen onder onze garantie. Denkt u dat er sprake is van een productiefout neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier of via info@kleinenfijn.nl.

Mocht er sprake daadwerkelijk sprake zijn van een productiefout, dan wordt u hier over bericht en zullen wij met een gepaste oplossing komen.

Zijn er ook artikelen die ik niet kan retourneren?

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Ook artikelen die niet geretourneerd worden binnen de termijn van 14 dagen worden in principe niet retour genomen. 

Daarnaast worden sommige producten op bestelling gemaakt (bijv. een deel van de muurstickers). Deze kunnen derhalve niet worden geretourneerd. Bij de producten waarbij dit geldt, staat dit vermeld op de productpagina van het betreffende product.

Ik heb een klacht over een artikel, waar kan ik dit melden?

Mocht u een klacht hebben over een artikel dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via info@kleinenfijn.nl